Προώθηση site με διαφημίσεις - adwords - διαδικτυακό marketing
Τα μη οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι πληρωμένες διαφημίσεις που προβάλλονται πάνω και δεξιά από τα αποτελέσματα της αναζήτησης εφόσον κάποιος ενδιαφερόμενος πραγματοποιεί μια σχετική καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να προτείνει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του - Sponsored Links, ορίζοντας τις λέξεις κλειδιά που επιθυμεί, οι οποίες σχετίζονται με την αναζήτηση που πραγματοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες του και να αυξήσει έτσι τα κέρδη του.
Ο διαφημιζόμενος έχει τον πλήρη έλεγχο του κόστους της διαφημιστικής του καμπάνιας καθώς η χρέωση πραγματοποιείτε, όχι με τη θέαση αλλά με το “κλικ”, δηλαδή με την επίσκεψη του ενδιαφερόμενου στην ιστοσελίδας σας. Ο τρόπος της χρέωσης αυτής ονομάζεται pay per click και επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να ορίζει ο ίδιος το επιθυμητό ημερήσιο κόστος καθώς και το ανώτερο ποσό ανά κλικ στη διαφήμισή του. Αυτή η διαδικασία πληρωμένων προβολών διαφημίσεων είναι ένας από τους τρόπους που χρησιμοποιούνται στο λεγόμενο διαδικτυακό marketing για να προωθηθεί και να γίνει άμεσα γνωστή μια υπηρεσία ή ένα προϊόν με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Η πιο διαδεδομένη είναι η δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στη google μέσω του Google Adwords.
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια καμπάνια Google Adwords;
Αν θέλουμε να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας διαφημίζοντας τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα μας και να προσελκύσουμε νέους πελάτες που πραγματοποιούν σχετικές αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια καμπάνια Google Adwords.
Καταρχήν θα πρέπει να επιλέξουμε τις λέξεις κλειδιά keywords που θα χρησιμοποιήσουμε στην καμπάνια μας και να ορίσουμε το πελατολόγιο στο οποίο στοχεύουμε - target group. Στη συνέχεια δημιουργούμε τη διαφημιστική μας καμπάνια μορφοποιώντας την εμφάνιση της διαφήμισης μας και παραμετροποιώντας τις σελίδες της ιστοσελίδας μας που θέλουμε να διαφημίσουμε - landing page που μπορεί να είναι για παράδειγμα οι σελίδες των προσφορών μας. Μέσα από τα εργαλεία που μας παρέχονται από την ίδια τη google μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τα αποτελέσματα της καμπάνιας μας, να πραγματοποιούμε test μετρήσεων και να τη βελτιώνουμε αλλάζοντας τις περιγραφές και του τίτλους μας καθώς και τις λέξεις κλειδιά.