Τα πλεονεκτήματα μιας καμπάνιας Google Adwords

Η διαφήμιση μιας ιστοσελίδας με τη δημιουργία καμπάνιας Google Adwords μπορεί να αποφέρει γρήγορα και άμεσα αποτελέσματα στην προώθησή της καθώς είναι αρκετά τα πλεονεκτήματά της έναντι άλλων τρόπων διαφήμισης όπως είναι οι καταχωρήσεις σε έντυπα και διαφημιστικά φυλλάδια, το ραδιόφωνο κλπ.


Ένα βασικό της πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι οι διαφημιστικές προβολές είναι στοχευμένες καθώς μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε το κοινό που μας ενδιαφέρει. Ταυτόχρονα μπορούμε να προγραμματίσουμε εμείς το χρόνο και το κόστος των διαφημίσεων με τη χρέωση να ορίζεται από εμάς ανά κλικ - pay per click - ανά επίσκεψη δηλαδή του υποψήφιου πελάτη στη διαφήμισή μας. Τέλος πολύ σημαντική είναι επίσης η δυνατότητα που έχουμε να ελέγχουμε και να μετράμε καθημερινά τα αποτελέσματα, δηλαδή την απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας μας και να τη βελτιώνουμε όταν κρίνουμε σκόπιμο ότι χρειάζεται. Φυσικά με τη δημιουργία καμπάνιας Google Adwords θα καταφέρουμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα αυτή να πληροί και κάποιες άλλες σημαντικές προϋποθέσεις για να αποδώσει η διαφήμισή μας. Μερικές από τις προϋποθέσεις αυτές είναι η ιστοσελίδα μας να φορτώνει γρήγορα, να έχει πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο, να είναι responsive - να επιτρέπεται η πλοήγησή της σε όλο το φάσμα των συσκευών,κα.

Μπορώ να δημιουργήσω μόνος μου μια καμπάνια Google Adwords;

Η διαδικασία δημιουργίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας Google Adwords μπορεί να γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες που προσφέρει η ίδια η Google και για κάποιους θεωρείται μια σχετικά απλή διαδικασία, εφόσον έχουν βασικές γνώσεις υπολογιστών. Το ζήτημα όμως που προκύπτει εδώ δεν είναι αν μπορεί ή όχι κάποιος μόνος του να δημιουργήσει την καμπάνια της ιστοσελίδας του αλλά το αν έχει τις γνώσεις που απαιτούνται για να είναι αυτή αποδοτική, να αποφέρει δηλαδή τα επιθυμητά αποτελέσματα σε επισκέψεις χωρίς να σπαταλήσει άσκοπα χρήματα. Η ανάλυση του ανταγωνισμού της διαφημιζόμενης επιχείρησης, η επιλογή των λέξεων που θα χρησιμοποιηθούν - keywords, η παρακολούθηση και η διαχείριση της καμπάνιας και του προϋπολογισμού αλλά και η ανάλυση των αποτελεσμάτων της επισκεψιμότητας είναι σημαντικές ενέργειες που είναι απαραίτητο να πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση για να αποδώσουν τα χρήματα που επενδύσαμε. Η εμπειρία μας μας έχει δείξει ότι για να μείνει ικανοποιημένος ο διαφημιζόμενος από την απόδοση της καμπάνιας του θα πρέπει αυτή να την έχει αναθέσει σε καταρτισμένο συνεργάτη που γνωρίζει το αντικείμενο σε βάθος και όχι επιφανειακά.

Χρησιμοποιούμε cookies & παρόμοιες τεχνολογίες

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί μονάδες αποθήκευσης και συλλέγει στατιστικά για την βέλτιστη εμπειρία του χρήστη.
Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε σε αυτό.

Περισσότερα